Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2015

Σε ποιούς απευθύνομαι



Μέσα από τον κόμβο αυτό, επιχειρείται μια προσέγγιση του προσωπικού marketing. Άλλωστε η τεχνογνωσία του μάρκετινγκ, μπορεί να εφαρμοστεί σε ένα άτομο, σε μια επιχείρηση ή ένα οργανισμό, ακόμη και σε ένα κράτος. Το προσωπικό μάρκετινγκ, είναι το μέσο εκείνο, που θα σε βοηθήσει στον προγραμματισμό της σταδιοδρομίας σου κι ακόμη στο να μπορέσεις να προβάλεις αποτελεσματικά τα προσόντα σου και τα προσωπικά σου επιτεύγματα. Στο Self Marketing, εσύ είσαι το προιόν και ταυτόχρονα ο Marketing Manager. Με την πεποίθηση ότι κάποιοι κανόνες της μεθοδολογίας του μάρκετινγκ, μπορούν να εφαρμοστούν σε ατομικό επίπεδο, προς όφελος του κάθε υποψηφίου εργαζόμενου, αφιέρωσα το ομώνυμο βιβλίο μου στους μαθητές μου. Άλλωστε τον Ιανουάριο του 1996 που εκδόθηκε, θεώρησα καθήκον και υποχρέωσή μου, πέρα από το ρόλο μου ως στελέχους και καθηγητή στην ιδιωτική επαγγελματική εκπαίδευση, να το καταθέσω στους μαθητές μου. Αριθμούσα τότε 850 μαθητές, που είχαν αποφοιτήσει από διάφορα εκπαιδευτικά ιδρύματα που δίδασκα και φυσικά δεν μπορούσα με κανένα άλλο τρόπο, να τους μεταφέρω με μαζικό τρόπο, απαντήσεις στα ερωτήματα που είχαν και τους απασχολούσαν. Το θεωρούσα υποχρέωσή μου ως δάσκαλός τους, όπως επίσης το θεωρώ υποχρέωση κάθε εκπαιδευτικού ιδρύματος στους αποφοίτους του.
Μάλιστα την περίοδο που εκδόθηκε θεωρούνταν αρκετά πρωτοπορικό, ως θέμα, εφόσον αντίστοιχη τεχνογνωσία δεν υπήρχε καταγγεγραμένη, πέραν κάποιων ειδικών σεμιναρίων, σε αντίθεση με άλλες χώρες του εξωτερικού. Η έκδοσή του επιπλέον είχε τότε προσελκύσει την προσοχή έγκριτης δημοσιογράφου εφημερίδας -πρώτης σε κυκλοφορία- που τιμητικά μου ζήτησε συνέντευξη με διάθεση να βοηθήσει. Φυσικά της εξήγησα πώς δεν με ενδιέφερε η δημοσιότητα ή η προβολή του, γιατί δεν ήθελα να κερδίσω μέσα από αυτό.
Ως εκ τούτου το βιβλίο μου ήταν ένα δώρο σε κάθε μαθητή μου. Σαφώς πολύ αργότερα, εμφανίστηκαν διάφορα μαγαζάκια, που έκαναν προιόν, αυτό που κάθε εκπαιδευτικό ίδρυμα οφείλει στους αποφοίτους του. Ελπίζω αυτό να το δουν σοβαρά τα γραφεία διασύνδεσης των ΑΤΕΙ, ΑΕΙ, καλύπτοντας με εστιασμένες δράσεις αυτό το κενό.
Ελπίζω ο κόμβος αυτός στην κατεύθυνση αυτή να σας βοηθήσει σημαντικά. Ποτέ και με την ιδιότητά μου ως συγγραφέας δεν φοβήθηκα την διάδοση της γνώσης, - δεν θα έγραφα ποτέ μου ούτε ένα βιβλίο-κάτι που διέπει στη συνέχεια της ζωής μου, όλες μου τις δράσεις. Ποτέ δεν είδα ως κίνδυνο ότι μπορώ να υποκατασταθώ ως "δάσκαλος" από ένα βιβλίο, ούτε ως "δάσκαλος" την ευκαιρία να μπορώ να υποκαταστήσω ένα βιβλίο. Με αυτή τη φιλοσοφία, εύχομαι ο κόμβος αυτός να σας βοηθήσει στην αναζήτηση εκείνων των μεθόδων και μέσων, που θα σας οδηγήσουν στην επιτυχία και σε ένα αποδοτικό σχεδιασμό καριέρας.
Ο κόμβος αυτός απευθύνεται σε φοιτητές, ΙΕΚ, ΑΤΕΙ, ΑΕΙ και άλλων σχολών αλλά και σε πτυχιούχους όλων των παραγωγικών σχολών που θέλουν να σχεδιάσουν με αποτελεσματικό τρόπο την καριέρα τους. Απευθύνεται επίσης σε δημοσιογράφους και συντάκτες, που επιθυμούν με την ύλη του να καλύψουν και να παρουσιάσουν σχετικά άρθρα. Ενδεχομένως στο μέλλον, ο κόμβος αυτός να μετατραπεί σε ένα μέσο για προσωπκή ανάπτυξη και βελτίωση και ακόμη σε ένα μέσο για τη συνάντηση προσφοράς και ζήτησης εργασίας.

Εύχομαι καλή πλοήγηση.
Για περισσότερη επικοινωνία:
e-mail:
vasgalanis@gmail.com